Sonntag, 12. Juni 2011

MIRG - NORD 2010



Time to hear again from one of our most beloved Projects, the sweet and fragile thing called MIRG! This time we met in the north, at Steffis home, the Woldhof near Oldenburg, a beautiful place in the flat north of germany. We recorded these tunes in Autumn 2010. And once again we made our electroacoustic magic and transcendent the very moment.
So here it is a small compilation of our last meeting with MIRG.

Auswahl 1

1 Regen 10:26
2 Mogwai Stück 9:42
3 Mondverschwörung 12:24
4 Juri Gagarin 14:10
5 Kyber Schamanen 9:13
6 Der Blues 9:31
7 Reise Durch Den Radiokopf 13:15

Auswahl 2

1 Toki 12:16
2 Herbst 5:24
3 MIRG Ist Matt 5:26
4 Schmerzen 9:03
5 Avantgarde Workshop 3:57
6 I Move My Feet To The Beat 6:34
7 Die Weisheiten Des Buddha 27:29
8 Ukulele 7:11

get it here and here
and enjoy the spirit of MIRG!

luv
Member

Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Gwyn Tse sagt Dankeschön :-)
Lebe nördlich von OL, würde mich über ein Konzert dort freuen.

Greetz

member hat gesagt…

high gwyn,
mirg ist ein ziemlich lichtscheues projekt und tritt leider so gut wie nie auf, obwohl Stolle & ich daran arbeiten... aber noch ist nicht aller tage abend, wer weiß, vielleicht passiert es ja, das wir in den nächsten jahren doch mal wieder ein konzert machen und vielleicht sogar in Oldenburg...

greetz

member